021-88750618

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸

تشکیل جلسه کمیته اجرایی پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند، کمیته اجرایی پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری روز سه شنبه، 21 آبان ماه در دفتر انجمن به انجام رسید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند، کمیته اجرایی پنجمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری روز سه شنبه، 21 آبان ماه در دفتر انجمن به انجام رسید. سرکار خانم میررضایی دبیر کنفرانس، با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته، برنامه های پیش روی این کمیته برای برگزاری هر چه با شکوه تر این کنفرانس را به بحث و گفت و گو گذاشتند. در این جلسه درباره ترکیب کمیته علمی و شورای سیاست گذاری تصمیم گیری شد و زمان برگزاری  جلسه شورای سیاست گذاری، هم زمان با نخستین جلسه هیات مدیره برنامه ریزی شد. بر انجام کارگاه های آموزشی به عنوان یکی از نقاط قوت کنفرانس سال گذشته تاکید شده و افزایش تعداد کارگاه ها مورد تایید کمیته اجرایی قرار گرفت.

قابل ذکر است پوستر کنفرانس مستربچ و کامپاند در مراکز دانشگاهی، آموزشی و پژوهشی توزیع شده و اطلاع رسانی درباره برگزاری نمایشگاه با وسعت و جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

منبع : http://imbpa.com/news/633/

اطلاعیه 021-88750618 کانال تلگرام 09036258539 اینستاگرام