021-88750618

پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

نخستین هیات مدیره تعاونی تامین نیاز فرا استانی انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری معرفی شد

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری، اولین مجمع تعاونی تامین نیاز فرااستانی صنعت مستربچ و کامپاند ایران با تصویب اساسنامه و انتخاب هیات مدیره و بازرس به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری، اولین مجمع تعاونی تامین نیاز فرااستانی صنعت مستربچ و کامپاند ایران به تصویب اساسنامه و انتخاب هیات مدیره و بازرس به پایان رسید.

مجمع عمومی تعاونی تامین نیاز فرااستانی انجمن با حضور 20 شرکت که پیشتر آمادگی خود را برای حضور در تعاونی اعلام کرده بودند، برگزار شد. دستور جلسه مجمع تعاونی به شرح زیر بود:
- تصویب اساسنامه 

- انتخاب هیات مدیره اصلی و علی البدل

- انتخاب بازرس اصلی و علی البدل

- انتخاب روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی 

 

در ابتدای جلسه هیات موسس تعاونی، آقایان کوشکی، موید و شایسته به همراه دبیر انجمن هیات رییسه مجمع تعاونی را شکل دادند. مجمع با ارائه توضیحات آقای کوشکی وارد بررسی دستورات جلسه شد.

با توجه به ارسال اساسنامه برای شرکت های حاضر در مجمع، بررسی اساسنامه و اصلاحات مورد نظر حضار با سرعت انجام شد و اساسنامه به تصویب مجمع رسید.

انتخاب هیات مدیره 5 نفره تعاونی دستور جلسه بعدی مجمع بود. آقایان زکایی، نجار دیسفانی، کوشکی، موید، شایسته، خراسانی و فرزادکیا و خانم میررضایی کاندیداتوری خود را برای هیات مدیره تعاونی اعلام کردند. آقایان ملکوتی خواه و هنریان نیز به عنوان کاندیداهای بازرسی تعاونی معرفی شدند. 

در نهایت پس از رای گیری انجام گرفته آقایان شایسته، موید، کوشکی، خراسانی و زکایی هیات مدیره اصلی تعاونی را تشکیل دادند. آقای هنریان نیز به عنوان بازرس تعاونی برگزیده شد. 

در پایان روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی و تصمیمات هیات مدیره انتخاب شد. 

و بدین ترتیب تعاونی تامین نیاز فرا استانی انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری آغاز به کار کرد. امیدواریم تمامی اعضا از برکات و نعمات تاسیس و فعالیت گسترده این تعاونی در سال های آتی بهره مند گردند. 

نتایج آرا هیات مدیره تعاونی :

آقای مهندس بابک شایسته: 15 رای (اصلی)

آقای دکتر عباس موید: 15 رای (اصلی)

آقای دکتر امید کوشکی: 14 رای (اصلی)

آقای دکتر محمدمهدی خراسانی 12 رای (اصلی)

آقای مهندس سعید زکایی 12 رای (اصلی)

آقای مهندس مهدی نجار دیسفانی 5 رای (علی البدل)

سرکار خانم دکتر نجمه سادات میررضایی 2 رای (علی البدل)

آقای مهندس فرزادکیا 2 رای (علی البدل)

 

نتایج انتخاب بازرس تعاونی: 

آقای محسن هنریان 9 رای (بازرس اصلی)

آقای ابراهیم ملکوتی خواه 6 رای ( بازرس علی البدل)

 

منبع : http://imbpa.com/n1220

اطلاعیه 021-88750618 کانال تلگرام 09036258539 اینستاگرام