021-88750618

پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹

رویداد مجازی BASF

روز رشد 0.2: گذر از زمان سخت با یکدیگر

در 13 جولای 2020، شرکت BASF رویدادی مجازی تحت عنوان" روز رشد 0.2: گذر از زمان سخت با یکدیگر" را برگزار نمود. هدف از این برگزاری، اطمینان از براورده نمودن نیازهای حال و آینده صنعت در خاورمیانه و مصر عنوان گردید.

بنا به گفته برگزار کنندگان، این رویداد امکان بازدید مجازی نمونه هایی از تولیدات، راه حل ها و فناوری های روز BASF را برای شرکت کنندگان فراهم می نماید. این رویداد یک کنفرانس دیجیتال بود که در آن غرفه هایی از گروه های مختلف به ارائه محصولات و دستاوردهای خود پرداختند. بدین ترتیب، فرصت های ارتباطی ویژه برای تیم برگزارکننده در خاورمیانه، اروپا، آمریکای شمالی و آفریقا فراهم گردید تا از طریق گفت و گوی زنده و ارائه های شفاهی پیشرفت گروهی در دنیای پسا کرونا تحقق یابد.

با توجه به اهمیت جایگاه BASF در صنعت مواد شیمیایی، شرکت رنگدانه سیرجان اقدام به حضور در رویداد مجازی فوق با حضور کارشناسان فنی خود در بخش تحقیق و توسعه نمود. این حضور با هدف آشنایی با موارد قابل توجه در دوره پسا کرونا و به روزرسانی های انجام گرفته و در حال انجام در فرآیند تولید و محصولات صنعتی انجام گرفت. با توجه به روند تغییر منتج از پیشرفت های تکنولوژیک در عرصه شبکه های مجازی و امکان برگزاری رویدادهای مجازی به عنوان گزینه ای نوین در تاریخ ارتباطات انسانی، آشنایی با نحوه برگزاری و مدیریت چنین رویدادهایی به عنوان یکی از فرصت های به وجود آمده در جهان پس از اپیدمی کوید 19تلقی می گردد. و این امر حاکی از آن است که علی رغم تاثیرات منفی این اپیدمی بر ابعاد گوناگون حیات آدمی، اجبار فاصله گذاری فیزیکی منتج از آن، خود فرصتی برای جستجو و تحقق راه های ارتباطی نوین و اجرایی نمودن آن در سطوح ملی و بین المللی می باشد.

برای مشاهده اطلاعات کامل این رویداد اینجا کلیک کنید.

اطلاعیه 021-88750618 کانال تلگرام 09036258539 اینستاگرام